onsdag, maj 21, 2008

dagens låt: Laurens chatedral - Mando diao
dagens outfit: mjukisbralls, polotröja, linne, halsband
dagens bästa: sluta tio över ett
dagens citat: -jag har grått hår! -SOM OLLE!
dagens skratt: mattelektionen?
dagens mat: tAcos
dagens tråkighet: hjälpa till på friidrotten med massa ungar (jobbigt pga MASSA BARN!)
JAG VILL HA LÅNGT HÅR IGEN!
jag vill klippa mig också. för nu vill inte min lugg vara med längre. får tjata på mamma lite grann, hähä. nej, men jag saknar mitt långa hår, det var så härligt att bara kunna sätta upp det hursomhelst närsomhelst liksom. och kunna sätta upp det slafsigt, nu måste det nästan vara perfekt, annars ser det bara konstigt ut. och det gillar vi INTE.
det var kör förut med, ska bara sjunga två låtar? typ, nu grönskar det (konstigt, inte alls) och 9 to 5! haha, kommer snubbla på rden som bara den! det är MASSA ord att lära sig, men det funkade idag, med texten. nu är det bara att lära sig orden så kommer melodin tillslut. KOMMER ALDRIG FIXA DET HÄR! eller jo, jag är ju bra såatte. nej, men det kommer vara kämpigt, men kul ändå. och sen efter lovet kommer det kännas megaknepigt i skolan, INGA NIOR!? jo, jag och alla som är åttor nu, men det kommer vara fel när det kommer nya sjuor och niorna blir borta. hemskt. tänk er centralshow, med samma kompmusiker hela tiden typ... trevligt, nooot.

Inga kommentarer: