tisdag, maj 20, 2008


dagens låt: shoreline - broder daniel
dagens outfit: jeans, svart tröja, linne
dagens bästa: musiklektionen
dagens citat: -
dagens skratt: olles kottar!
dagens mat: fisk/fiskbullar
dagens tråkighet: träning, pallar inte bråka med tränarna


påtal om träning, igår så hade mina ''smarta'' tränare kommit på att dagen efter bore (dvs 1 juni) så är det en tävling i örebro, en lagtävling. för tjejer bara, tror jag. och då sa dom att jag skulle kasta spjut (600g som jag aldrig kastat med förr) och hoppa STAV (jo, tjena). och saken är den, att jag ska se när simon och lisa har teater/musikal/dansföreställning den dagen, (klockan två på ingesund. SMYGREKLAM) och då kan ju inte jag vara med på den tävlingen. men det verkade på dom som att dom tog mig för givet också! för jag har himla svårt att säga nej, men idag ska jag säga emot. att jag inte KAN vara med, jag VILL inte heller. för jag orkar inte vara med på lag, inte med arvika, eftersom där verkar allt handla om att vinna, iallafall om man kollar på vilka andra som ska vara med, för det var typ bara ida och sandra, och jag såfall. så det blir väl inget LAG av det!? och deras föräldrar är välldigt VINNA, VINNA, VINNA!!! och jag pallar inte sånt. så jag ska säga att jag inte kan vara med på tävlingen, dom får fanimejen säga vad dom vill, för det är JAG som bestämmer över MIG. sådeså


kul musiklektion idag förresten, spelade gitarr, rockackord till ''i shoot the sheriff'' funni vare, det gick bra också. även om inte riffet sitter som det ska, annars funkar det! och nu kom jag på en sak, jag ska börja spela massa olika instrument på musiken, SPELAR JU ALLTID GITARR JU! så nu ska jag bättra mig och göra massa annat med. hehe, får se hur det utvecklas! kommer nog gå jättebra, NOOOOOT!

Inga kommentarer: