onsdag, maj 28, 2008





dagens låt: Max 500 - KENT
dagens outfit: konfakläderna! ;)
dagens bästa: INTERSPORT! 20% eller var vi får
dagens citat: -
dagens skratt: matten...
dagens mat: VÅFFLOR- hemma, fiskslafs- skolan
dagens tråkighet: ont i huvudet

jag vill också ha någon, okej. jag gillar egentligen inte att prata om era känslor, jag vill fan ha någon. okej.

jag är arg som ni kanske märker, PUSS PÅT! och det är bara CP här nu med! BLIR ARG! har ont i huvudet med, trevligt, NOOOOT! jag försöker, jag lovar. men ibland orkar man inte.

egentligen ska jag åka till småtteträningen sen, men jag orkar inte. för vi ska ju va på intersport också, ska KANSKE gå och titta på jc sen, halva priset för oss som är medlemmar!!! YEAH! ska fråga om matilda och dom skulle dit, då kan jag gå med dom ju, sen sticker jag till intersport. och MÅSTE KÖPA PRESENT TILL MIN GETJÄVEL MED! hon fyller på söndag, jag ska ringa och sjunga för henne! LOVAR DET NU! och ska träffa henne på lördag (BOREGALAN!!!!! YEAH!) ska ge henne presenten där då! det är nu alla kommer med förslag på present! inte för dyrt bara!

Inga kommentarer: