fredag, maj 23, 2008

idag har jag varit med ida, det var funni. vi spelade 'alibaba-spelet' DET ÄR KUL! det är en såndär kamel som man sätter på en stol och alibaba, sen ska man packa den och tillslut hoppar den upp! man blir livrädd, ärligt. man typ hoppar till och sådär. sen åt vi tacos med kyckling i, det var aaaaaasagott. och vi har suttit vid datorn och sen har vi sett på tv BELAH var med! det bar på postkoden, hennes farmor (?) hade vunnit massa money! dom var vid taserud och fikade, micka hade varit helt tills sig sa jhåna.. haha, gay.

imorgon ska jag och mamma kolla på kameror, ska ju köpa ny! härligt värre. och om jag har pengar över ska jag KANSKE(!) köpa ny telefon med! behövs verkligen, min är helt paj... haha, trasig, förlorat färg, sand ärre i den osvosv. typ, helt utdömd! så beror på hur dyr kamera jag köper ju... men vill inte handla kamera för ALLA mina pengar, inte direkt kul. men behövs en ny, min är ful, tappat färg, batteriluckan är trasig, dålig. osv, jag orkar inte med den mer, sen ärren också.! så nu blir det en ny! YAAAY!
och KANSKE(!) ska kolla när ida rider, hahahahahaha. hon ska troligtvis ha eroy, HON KOMMER RAMLA AV! men ska se om jag hinner, för vi ska ner på stan och sen någongång ska vi till pappa. så måste kolla detdär med mamma innan! hehe, vill verkligen se det! kommer vara såååååå kul såfall!

Inga kommentarer: