fredag, maj 30, 2008

idag vare rätt slappt på skolan, även fast vi hade två och ett halvt prov, räknar inte tyskan, då det bara var läs, här och skrivövning! hehe, men det gick bra så det var härligt.! och det kändes bra, så kommer nog få bra på det! och jag fick G av G+ på hemkunskapen, när vi hade ''minns du'' typ. så det är jag väldigt nöjd med! för det var ett märke som var en ring och ett 'P' i. jag tänkte skriva parketing först, men ändrade mig till polyester?! eeeh, normalt att det har ett eget tecken liksom..
men annars vare kul i skolan, geografin gick jättelätt! matten var mycket svårare.. kunde inte dom två sista uppgifterna. fast jag gissade på näst sista, så kanske får något poäng! hehe, NOT! men annars kunde jag allt, kändes det som iallafall! och ingen engelska, eftersom att cecilia inte var där, så var hemma runt två kanske! härlig dag ute också!
och nu ska jag sätta mig och göra klart specialarbetet, det ska vara inne till veckan, mamma ska KANSKE(!) köpa patron med färg, vill egentligen inte ha svartvitt, men får se hur det blir. kan skriva ut framsidan så får vi se om den blir bra i svartvitt, och dom andra två bilderna som jag har i färg!


dagens låt: bling (confessions of a king) - the killers
dagens outfit: svarta kortbyxor, leggins, LILLA-MY T-SHIRTEN!
dagens bästa: att det gick så himla bra på geografiprovet!
dagens citat: ''man behöver inte ha sex på första träffen, mamma!''
dagens skratt: matbordet här hemma, jag och jhåna alltså..!
dagens mat: tonfisksås och spaghetti!
dagens tråkighet: ont i fötterna efter skorna..

Inga kommentarer: