måndag, juni 02, 2008


JÄVLA SJUKA JÄVEL! man stänger fan inte i en hund i en stekhet bil i en och en halv timma! man gör det inte, okej du skulle handla på detdr jävla köpcentret! MEN TA INTE MED DIG HUNDEN DÅ! jävla idiot, hur fan kan man göra något sånt! åh, blir så himla arg! förstår mig inte på människor som gör det, jag gör verkligen inte det! ÅH! SÅ ARG!







SYRENHÄCKARNA! (Y) alla skulle älska oss om vi vore med på skolavslutningen med papperspåsar över huvudet och syrener över hela kroppen typ! haha, ärligt, och spela en låt FUNKY TOWN! åh, jag gillar verkligen när vi spelade det på musiken, med öppen dörr och öppna fönster så att ALLA kunde höra. hoppas det lät bra iallafall! det gjorde det på inspelningen ändå!


idag hade jag sexualkunskaps-prov. det gick jättebra, NAT! hoppas på ett starkt VG iallafall! fast kommer nog få IG, trevligt trevligt. men jag hade värsta ångest för det, men det gick bra ändå tillslut, så är jättenöjd! och fick se mit matte-prov med.. 19,5/28! JIPPIE! jättebra, jag som har MVG i det. lycka till med att behålla det säger jag bara! kommer nog lyckas väldigt bra. lämnade även in mitt specialarbete! DET ÄR JAG JÄTTENÖJD MED! det blev rätt bra, men jag orkade inte bry mig om att säga att det blev knäppt med bilderna, för det får duga. det är ju ändå inte bilderna han vill se, så han får fanimejen vara nöjd. för det är jag, och det är ju lite av huvudsaken! men det kändes jättebra! och nu vill jag ha tillbaka mitt geografi-prov med! DET KUNDE INTE HA VARIT BÄTTRE! hoppas på massa rätt!

Inga kommentarer: