fredag, juni 27, 2008

i feel like a bad kompis, för jag åkte inte och kollade på bella! men om jag hade gjort det hade jag haft ASABRÅTTOM! för pappa skulle försöka hinna vara klar tills fem, så vi kunde åka då, ohmy. snart ska jag tävla, på den absolut roligaste tävlingen under året! (bortsett från värmlandsserien, men där får jag ju inte vara med mera) ska köpa t-shirt! YAY! sen ska jag gå utan papi på liseberg, för han tycker inte att det är kul. så berit (faster) ska hämta mig efter att vi är klara där. papi sa att jag kunde åka buss och spårvagns själv, men de tyckte inte hon då det var nytt med det och sådär. jag bara YES! för jag skulle verkligen haft panik, tänkt om det hade kommit en äckelgubbe som bara "#¤R%T&Y/U! skulle fått damp! jaja, nog om det nu. hehe, alla kan ju skicka sms ändå :D ni som har mitt nummer dårå.

Inga kommentarer: