tisdag, juni 24, 2008

åh, varför kan aldrig jag få sova länge på mornarna? vaknar alltid tidigt och orkar inte somna om. nu har jag suttit här i över en timma redan, och inte gjort ett piss.
på fredag åker jag till göteborg. hoppas att jag får sova lite mer då, iallafall natten till söndag. ska bo hos Berit och Anders, lite utanför. så jag och pappa får åka buss-spårvagn för att komma till ullevi! men det går så bra så, det gjorde vi för två år sen, och om vi bara får vilket nummer vi ska åka med så klarar vi oss, hoppas jag.
på lördag blir det liseberg också. med Ida, vi ska fråga om någon mer ska med, typ Elin och Kriss, om dom ska dit. jag ska även få med pappa på stan på lördag, bara kolla uttepyttelite, det får han stå ut med. liksom, det är göteborg, då ska man gå på stan. det är liksom, ett måste.

och alla ska kolla på den länken som jag skrev i ett tidigare inlägg, det är jättesött!

1 kommentar:

Anonym sa...

men fetoooO! jag ska med på lördag!