måndag, juni 09, 2008

emma klagar typ på mig om något som jag fattar 000000000 av! så jag vet ju inte ens om hon klagar på mig.

förut var jag på bergvik, skulle köpa vit skjorta/t-shirt för balen imorgon, SKA SERVERA! yay, vad kul. jag kommer spilla på någon, hehe, snällt. sen köpte jag hårsnoddar med, det behövdes verkligen. alla mina är borta!? :O eller, ''borta'' är dom nog, dom finns nog NÅGONSTANS..
fick tillbaka mitt specialarbete förut, haha, det hade jag MVG på. fast det var lite fel här och där! men det gör nog ingenting, eftersom jag ändå fick MVG, så jag är nöjd. fick även tillbaka sexualkunskapsprovet, jag hade 6fel, lalala! är så himla nöjd! fast vissa saker visste jag att jag hade fel på, så det är chill där! men det var jag mucho nöjd med! och slapp engelskaredovisningen med! cecilia var sjuk! så nu måste vi göra det till hösten, men helre det än nu, när hon inte var där! hoppas bara på bra betyg nu, det enda som gäller! hoppas jag inte sänkt mig i ALLT frör många ämnen bara! fast det tror jag inte! hehe

nej, nu ska jag sova, efter holland - italien, det blev 3-0 om någon undrar! PÖSSHEJS!

Inga kommentarer: