torsdag, juni 26, 2008

jag orkar fan inte kasta spjut mer, det funkar ju fanimejen inte för mig! blir så jävla arg påt! det går ju bara och ställer sig som 'hejkomochhjälpmig' och jag orkar inte med det. jag har sagt det till mamma att jag tänker vara med på det nu i göteborg, men sen lägger jag av med det tills jag får någon jävla tränare! fattar inte varför alla jävla tränare vi har bara ska hjälpa sina jävla barn! JAG HATAR ER! okej, tänker fan byta klubb om det ska fortsätta såhär, så kan dom hålla på med sina barn och inte bry sig om oss andra. för ni skaffar ju tex häcktränare till ERA barn som håller på med det. MEN INGEN JÄVLA KASTTRÄNARE TILL MIG ELLER OSS ANDRA SOM INTE HAR FÖRÄLDRAR SOM KAN SÅ MYCKET OCH SOM INTE KAN HJÄLPA TILL! fyfan vad jag hatar friidrott, iallafall KFUM ARVIKA PISSRAVKUKFRIIDROTT! jag blir så jävla arg påt. alla kan gå och dränka sig nu, okej.

förut var jag på stan med bella, det var trevligt. först gick vi in på lindex, som vi snabbt gick igenom, vi drog upp på affection istället. där köpte jag puder/foundation, eller var jag kan kalla det. sen drog vi till inter sport, men där gick vi också snabbt. sen drog vi till fn, kollade lite skor. sen mötte vi matilda och sofie, så vi gick och fikade på sunday. mumsigt, där var vi ett tag, sen drog vi till biblioteket, kollade runt på böcker och sen träffade vi carrå och de lånade lite böcker.
sen drog vi ner till ica, där köpte dom godis, och bella köpte hårborttagningsmedel, hehe. sen skulle dom hem, så jag och bella gick till tågstationen, där mötte vi mamma så vi gick till biblan igen. jag lånade tre böcker. sen gick jag och bella på affection, för jag tänkte köpa hårfärg, men gjorde det aldrig, ÅNGEST! sen kollade vi lindex med, sen gick vi på kappahl. sen skulle vi se om den nya butiken vid nattvideo hade öppnat. men det hade den inte. så vi gick till bokia. där köpte jag mig en bok, hehe. så har jättemycket att läsa framöver!
sen gick vi och hämtade bellas cykel och drog hem. nu har jag varit och tränat och sen satte jag mig här. så jag ska väl äta något sen och imorgon ska jag kolla när bella spelar fotboll, ARVIKA CUP äre ju. sen ska jag åka till göteborg också, det ska bli trevligt.

thank you for reading /malin

Inga kommentarer: