söndag, juni 15, 2008

shit vad det kliar i ögongen! INTE trevligt.!

iallafall, det var skolavslutning i fredags, härligt värre. vi (kören) sjöng upp, UTE! för alla skulle gå in i kyrkan, vi hade lite tid osvosv, men det var kul, men kallt! frös jättemycket. sen sjöng vi, det delades ut stipendium och rektor + präst pratade, vi sjöng. det var slut. jag tog kort på kompisar och musiklärare (jag är himla glad att jag har ett år kvar ska ni veta!) sen gick vi till 163 för att prata med mentorerna, fick betyg och sen vare slut! HÄRLIGT! fast kommer sakna alla nior! kommer vara sååååhäääääääääääär mycket tommare utan dom! iallafall på showen! shitmygod vad den kommer suga getballe! hatart. dom kan få va med ett år till, sen kommer den suga ÄNNU mer!
sen gick iallafall jag till mamma och visade betygen, sen gick jag hem. kollade på centralshow dvdn, GULLIGASTE SUSSIE.SE IALLAFALL! jag ser galen ut förresten! men det gillar vi. sen hade vi ansiktsmask, mys, NAT! sen åt vi popcorn, dip och morätter. sen hade vi avokado i håret! ÄCKLIGGGGT! ska aldrig ha mer, det var bajs. sen åt vi tAcos..! det var gott. sen runt tjugo över fem gick vi ner på stan, ställde oss och väntade på studenterna. ALLA VAR JÄTTEFINA! sen gick vi ner och träffade matilda, vi kollade på gymnasterna! duktiga alla var! sen gick vi hem igen, det var kalls. så vi spelade kort och sådär. sen gick vi ner runt kvart i åtta-åtta. då träffade vi matilda, sofie och ida. så gick vi med dom, sen träffade vi alex efter ett tag. vi gick och fikade på nordells!
sen var vi ute till typ, kvart i elva, för då frös bella, så vi gick hem. då ringde jag pappa och han kom och hämtade mig och vi hämtade jonna och åkte hem. kom hem tjugo över tolv.

dagen efter, alltså igår. så var det kölaslaget! HÄÄÄRLIGT! först vann vi mot lunden (som vann förra året!!!!1 HAHA) sen vann vi mot ''grankottarna!'' så om vi vann mog älgestad, skulle vi vinna rubbet! OCH TROR NI INTE ATT VI GJORDE DET ELLER!?!?!?! fan vad bra tömte är! det var femårsjubilerum, och såhär har det gått för tömte de andra åren
första året: 2:a
andra året: ETTA!!!! (Y)
tredje året: 2:a! HAHAHA
fjärde året: 2:a jävlar va bra vi är!
femte året (iår): ETTA! TÖMTE ÄR JU KLART BÄST IALLLAFALL! :D
äslakr vekrligen tömte, så bra! pappa sa det att vi kanske ska försöka slå ihop tömte + solberga, för vi var NIO (vuxna över tolv) med i å¨r! tony kom visserligen till sista matchen så vi var tio, men ändå! pappa fick TRE återbud på SAMMA MORGON! hemskt. fast vi klarade oss jäkligt bra ändå! OCH JAG TOG EN LYRA DÅ! så himla bra är jag!

nej, PUSS. det blev en lång blogg idag

Inga kommentarer: