torsdag, juni 12, 2008

idag är allt bra, jag har mått bra hela veckan nu! så jäkla bra är allting! idag på träningen var det jag, ida, evelina och nathalie. vi hade jättekul! åh, älskar verkligen evelina och ida! <3>

på skolan (slutar imorgon om ni vill veta) så städade vi skåpen först, det tog väl, en kvart! haha, snabbstädning här! och sen hade vi typ värsta ledigt från 08.30-12.00, för då skulle vi spela bowling! men under ''rasten'' så gick jag, ida, matilda, sofie, bella och alex ner till stadsparken. där lekte vi i lekparken först och sen gick vi till sågudden, där lekte vi också! sen drog jag, sofie och alex tillbaka till stadsparken och gungade, då var dagisbarnen där! <3<3<3<3>
men sen så spelade vi i en timma drygt och sen gick jag hem.

och nu har jag tränat och det var underbart. imorgon är det skolavslutning och jag hoppas bara på att allt är bra då med! för det är allt verkligen nu! ska krama om kompisarna och massa, och ta kort och bara vara helt glad! om det går!
PUSSHEJS! (dagens outfit kommer på elefanter.devote.se)

Inga kommentarer: