fredag, juni 27, 2008

sen åker jag! jävlar så härligt. men vill inte tävla imorgon, orkar inte! det kommer gå åt helvete. fan också! jaag vill också vara bra någon gång. hatert

sen, om jag pallar, så åker jag och kollar på bellas fotbollsmatch, arvika cup, ja. fast bara om jag hinner med allt, sitter här i en t-shirt som jag sov i som är lätteliten och har precis ätit frukost. inte bra. ska hinna städa till kaninerna, INNAN MAMMA KOMMER! hon slutar halv ett, jonna sover, eller är instängd på sitt rum. så det går ju bra menar jag, not. det är en sak vi inte kommer hinna, dom skulle ha motion och mat med, ska släppa ut dom, ge dom man med tänkte jag. ska gå och väcka jonna också. HON KAN JU FAN INTE SOVA BORT HELA DAGEN! herregud vilken lat unge. hon är säkert vaken, men läser, typ. det skulle inte förvåna mig ett piss.

ska försäka att packa också, lägga in bilder på datorn från kameran, iPoden fixade jag igår, så nu kommer jag överleva. jag har en bok med som jag ska ta med mig ner. den är lite knepig, har inte riktigt kommit in i den än. men det kommer väl efter ett tag. hoppas jag.

ÅKER NOG INTE PÅ FOTBOLL OM DET REGNAR SOM DET GÖR NU! mygod, det spöregnar verkligen. haha, det låter jättemycket och himlen är helt grå och allt! ohmy.

Inga kommentarer: