onsdag, juni 18, 2008

im so fucking trött. men måste göra mig i ordning, eftersom att evelina ska komma till mig under dagen, klockan ett (ungefär) ska vi träna! ORKAR INTE! ska träna småbarnen sen halv sex till sju med. ORKAR INTE DET HELLER! evelina ska också vara med, så vi ska hitta på något mellan det. haha.

igår tränade jag också, köra lite tresteg och hopp och sådär. det vart jobbigt, var helt slut i benen när jag cyklade hem! haha. sen bakade jag, ska nog ta mig lite om det finns kvar! hehe, vad gott, kletkaka. bara för att jag är så snäll så har ni receptet:
100g margarin
2 ägg
3dl socker
2dl mjöl
2msk kakao
1msk vaniljsocker
GÖR SÅHÄR!!!!!!!!!!
knäck äggen i burken,
smält margarinet,
ha i sockret i äggbunken,
häll i margarinet om det har smält klart,
RÖR OM!!!!!
ha i mjölet
VISPA!!!! (man kan även röra)
ha i kakaon,
VISPA!!!! (man kan även röra)
ha i vaniljsockret
VISPA!!!! (man kan även röra)
sen häller ni det i en form, (den KAN vara smörjd med smör och ströbrö/socker vafan det nu heter, om ni vill. men det behövs inte)
STÄLLER DET I MICRON!!!!!
har den på 650grader och har inne den i 3+3 (ni kan nog ta 6minuter direkt, om man tar 3+3 ska den egentligen svalna lite mellan) och sen är det bara att äta!

jag vet att jag är väldigt generös idag!
PUSS PÅ ER

Inga kommentarer: