söndag, juni 22, 2008

jag är så jävla trätt påt! och jag vet inte ens vad det är. allt kanske, friidrott, ATT DET ÄR FULT VÄDER PÅ SOMMARLOVET! mygod, har inte varit på stranden EN ENDA DAG! så nu får något bli med mig dit. hoppas bara det är fint väder i göteborg!
PÅ TAL OM GÖTEBORG! alla som bor i göteborg eller kommer vara där under helgen, SKA HÄLSA PÅ MIG PÅ ULLEVI! jag tävlar 09.10 på lördag, och 17.10 på söndag. PUSSPÅT! så folk får skicka massa sms och ringa och komma dit osv. jag ska även på liseberg, PÅ LÖRDAG! då kan ni också hälsa på, beror på när ida slutar tävla! :D men ni får hålla tummarna att allt går bra för mig, att jag inte gör bort mig FÖR mycket!. haha.

jhåna poopkårv bakar nu, MUMS! sen ska vi se på fotboll, äta popcorn och kladdkaka, MUMSIGT! haha, kul att se på fotboll med mamma och jhåna, när dom är som värst. eller jhåna iallafall. det är ju spanien-italien, kan bli spännande! heja spanien säger jag! eller, iofs så spelar det ju inte någon roll.. eftersom att sverige redan är ute.. kassa är dom!

Inga kommentarer: