måndag, juni 23, 2008

idag när jag kollade min telefon så hade jag 1 'händelse', det var jhånas kompis carro som fyllde år. sen hade jag 5(!) meddelande, ett från evelina resten från ida. ALLA var sånadär kedjesaker nivet. jag bara ''åh, massa meddelanden'' och dom var ju jättekul, NOT!

sen ska jag träna, härligt. ska väl träna in lite diskus idag, tänker inte springa imorgon... ska träna spjut någon dag med, venne när riktigt. eftersom att handär peter inte har varit där så jag har kunna prata med honom... jävla dret. så det kommer gå åt helvete med mitt spjut på lördag. som vanligt. men får hoppas att det går bättre i diskus!
annars idag ska jag lata mig, som vanligt. jag gör inget annat nu för tiden. för jag orkar inte. orkar inget, orkar aldrig. men det går ändå.

haha, sötaste inlägget gjorde jag igår iallafall! (Y) ALLA SOM LÄSER DETHÄR SKA ÄVEN LÄSA DEN ANDRA OCH KLICKA IN! jag lovar, ni får inga dödliga virus och dret. det är bara för att jag är så söt som ni ska görat! OKEJ!? (Y)

Inga kommentarer: