onsdag, juni 25, 2008


sen ska jag, som sagt, äta jordgubbar, tillsammans med våfflor. mumsigt värre. och senare ikväll blir det tacos. herregud vad jag kommer äta idag. så det blir inget vik, för att hjälpa till med småbarnen, för mig idag. ska åka iväg och träna imorgon, ska försöka få ordning på mina spjut. om nu det går. hoppas att peter kommer hjälpa oss som vill. det skulle behövas. igår när jag tränade ställde sig mina spjut, med fel ände. alltså, det var bara pinsamt. evelina skrattade så att hon häll på att dö. jag var arg efter det. men sen tränade jag diskus, kennet och sandra var med. så fick lite mera träningstips av dom. kennet sa att jag kastade runt 38meter då. såfall, om det var det och om jag klarar det på vus, så är det nytt pers! hoppas verkligen att det kommer gå bra i det nu framöver.
och gissa vem som var med i tidningen idag!? vaddå linslus? det handlade om vus och då var det en gemensam bil på mig, sandra, simon, ida och axle, lussan skulle varit med också. men det var hon inte. sen var det en stor bild på simon när han hoppade längd. och jag hade med ett citat, ''det är så stort att det blir en helt annan känsla än vanliga tävlingar''. men det är ballt, hoppas att det går bra nu bara. snyggaste citatet..

Inga kommentarer: