onsdag, juni 11, 2008

idag spelade jag fotboll.. det gick ju bra, NAT! eller vi vann med 2-1 mot 8e, sen förlorade vi med 1-0 mot 8f, så helt åt helvete gick det ju ändå inte! men det var kul och jag tog massa kort och sådär. HAHA, EMMA! jag fick ett kort på dig! HAHAHA! rätt åt dig.
och vi hällde ramlösa och vatten i cissis huvud, ÄCKLIGT! och malin kastade massa småpinnar som hon hade suttit och brutit sönder på min väska och jag dängde henne! sen när det började spöregna så visade vi att vi hade stake och stod ute och pratade med anton och palm. haha. men det var trevligt med fotboll och sådär!

igår serverade jag på niornas bal! det gick jättebra, spillde inte, tappade inget! alla var jättefina också! OCH NÄSTA ÅR ÄR DET MIN TUR! gud så härligt, att bara sitta där och bli serverad! mysigt värre. men det var trevligt, serverade 9a, eller fyra ur den klassen och yngve! mohaha, jaja. men det gick bra. och det var kul, fick korvmbröd, festis, glass, cider och fick smaka på detas efterrätt, DEN VAR MUMS!

HEJA PORTUGAL! mygod, så snygg ronaldo är. jag döööör! hejar inte på sverige, vi kommer inte vinna ändå. men det kommer PORTUGAL! i love them! okej, pöss.
imorgon ska jag spela bowling, wish me luck! jag kommer behöva det! sen äre skolavslutning på fredag, SKA LÄRA MIN NINE TO FIVE NU! okej.

Inga kommentarer: