torsdag, juni 12, 2008

jag sitter här och VÄNTAR(!) på att få gå till skolan.. visst, jag kan väl gå nu. men det är ju ändå ingen människa där så jag väntar nog ett tag till. idag har vi mentorsdag, ska först städa ur skåpen och sen bowla! jag SKA bowla med bella, vi ska äga ut alla andra tillsammans! lycka till (Y) men det ska bli kul, ska ha med kameran så jag kan ta lite kort, hehe. tog massa igår från fotbollen som jag tänkte att jag skulle lägga in på bdb (elefanter där) men nej, när jag laddade in bilder, TROR NI INTE ATT KAMERABATTERIET TAR SLUT DÅ! haha, så fail. så dom bilderna kommer in senna. ikväll, efter bowlingen, efter studenterna på stan!

jag har klippt mig också, det blev najsigt. kanske liiiiite för kort lugg, men den växer tillslut. men jag gillar det och trivs i det.

ALLA KOLLAR IN MIN BILDBLOGG http://elefanter.devote.se YOU ARE GONNA LIKE IT! i hope.

Inga kommentarer: