torsdag, februari 12, 2009

barney-dagen gick bra idag. alla repade och vi repade också, martin (ragnar) skrattade hysteriskt åt våran dans. han fick ingen luft och ursäktade sig för att gå och dricka vatten. hehe, dansen blev genast mycket roligare.

idag har jag ätit: frukost, två smörgåsar med ost på. två smörgåsar med ost på plus ett glas vatten till lunch. en banan. två tallrikar med flingor och fil till någon sorts kvällsmat. jag hinner inte äta på torsdagar, men nästa gång ska jag förbereda mig mer. jag ska köpa baguette eller något att göra på onsdag-kväll. perhaps some candy too?

snart läst ut breaking dawn, love that book. bästa iallafall. blir en helt annan känsla än när du läser böcker som är översatta till svenska. läs den, plus de tre andra.

nu ska alla sova. godnattiiiiiiii

Inga kommentarer: