tisdag, februari 10, 2009

igår badade jag i isvak, det var -16 grader! tårna höll på att frysa till is, de fäste i marken om du inte lyfte på fötterna (eftersom vi bara hoppade i i strumplästen!) men det var helt klart värt det och jag ångrar inte att jag gjorde det. skulle kunne göra om det om en månad eller så, när jag har tinat upp. har inte gjort det riktigt. men helt klart värt och jag rekomenderar att pröva om ni har säkerhetslina och massa folk runtomkring dig!

igår hände inte så mycket annars, det har nog hänt mera idag, i guess

helgen orkar jag inte berätta om, bara att jag blev firad, vi firade mormor.


idag har jag haft kemi-prov. jag gissade på endel, och det var som någon smart kläckte ur sig ''detta är nog det krångligaste provet du gjort, christer'', och jag kan inte säga att jag gör annat än att hålla med. jag förstod frågorna, men visste inte riktigt hur jag skulle få ut svaren. men vi får se hur det gick, det som jag kunde kändes rätt bra.

sen hade vi kör inför centralshow för första gången idag (nästa gång är fredag morgon kl 8!!!!), vi har tre låtar som vi kanske tar med alla. de var faktiskt helt okej, jag gillar dem. en på svenska och två på engelska. jag ska skriva namnet när jag kommer ihåg vad alla tre hette. jag minns nämligen bara två. mohaha

sen har bella färgat mitt hår, det blev mörkbrunt med lite rött inblandat. jag gillar det väldigt mycket. för nu har jag varit ljus ett tag, så nu blev det möööööörkt! men jag gillart och trivs. så det är finemang!


imorgon har jag rep! härligt, älskart. får hoppas att vi kan fixa ackorden iallafall. annars blir det bajs och det vill vi inte.!


har inga läxor, förutom engelska, men den räcker det med om jag övar imorgon och torsdag. jag ska läsa i min engelskabok också, så att jag kan läsa ut den. jag förstår nästan inte vad den handlar om och så. men jaja, jag fixar nog dethär.


PÖSSSSSSS


Inga kommentarer: