onsdag, februari 04, 2009

nu är jag riktigt trött, efter valfjället, pluggande och huvudvärk. pet society.

valfjället var trevligt. åkte pulka med elin och loooso! vi hade kul, synd att de hoppade över hoppet några gånger, looso två, elin en. så de fick ont, och det var synd. men vi hade kul när vi väl åkte och sådär. var där hela dagen, jobbigt och kallt. men det gick

huvudvärk har jag haft också, därför skippade jag träningen. jag vet inte vad den kom ifrån heller. den bara fanns där och gjorde ont. gjorde ont en timma efter att jag tagit tabletter också.. konstigt. men nu har det gått över, lite iallafall. jag är fortfarande lite yr.

plugga har jag gjort också. svenska, so, tyska och engelska. sen har jag virkat lite, men det blev fel och jag drog upp och sket i det. haha, fail på mig. men i svenskan har jag kollat hur lång tid mitt föredrag var. det var nästan 4 minuter! WOOOOOW! ska dra ut på det lite längre också.
so har jag prov i på fredag. samhällskunskap, samhällsekonomi eller vad det nu är. haha, tjejen med koll! och tyska och engelska är glosor till på fredag.
om alla undrar varför jag har pluggat massa nu, så är det för att jag kan/hinner knappt imorgon, eftersom det är min BARNEY dag då, så jag är på skolan till ~halv åtta. så jaja, jag får hoppas att det går bra

imorgon är det uppsats i svenska. gud vad jag ska låta fantasin flöda! ÖVERFLÖDA!

pet society <3
PÖSSSSSSSSS

Inga kommentarer: