onsdag, februari 18, 2009

om 45 minuter är det GE galan
om en timma och 45 minuter är det efterlyst
nu hade jag en känsla av dèjá vù

idag har jag badat, det var riktigt jobbigt. vi simmade med simfötter, haha. skakig i hela benen efter det. det var riktigt jobbigt faktiskt
sen har det varit kör. det var kul, vi sjöng ju låtarna igen. låt mig värma, hallelujah i just love him (her) so och taxido junction (jag tror det stavas så iallafall).
sen har jag haft biologi-prov. jag vet att jag failade på endel, för att jag läste frågan fel. men jaja, man kan inte ha alla rätt hela tiden. men annars gick det nog bra.

sen har jag repat idag, men funky town.
anna hjälpte mig med PA:t, för det hade de gått igenom på mötet som jag inte gick på igår. snällt av henne!
imorgon är det rep med fredag jag är kär och dansen. sen ska jag ju vara där hela dagen också. det blir spännande. mamma har köpt loka till mig så jag har något att dricka.

men nu ska jag se på tv, eller något
puss

Inga kommentarer: