söndag, februari 15, 2009

helena jonsson vann precis ett guld för sverige i skidskytte - jaktstart.
mamma skrek när hon sköt, så hon väckte nästan jonna.
herrarna ska väl också åka idag.

idag ska jag slappa, solen skiner. jag borde egentligen gå ut lite, men jag orkar inte. ingen vill väl med mig ut ändå, såatte. jag vill ut och ta kort, men orkar inte det. det får bli någon annan dag, när jag känner att jag har mera tid.
idag ska dagen ägnas åt hemkunskap och biologi, hemkunskap i första hand.

hm-prov på tisdag
bi-prov på onsdag
det kommer nog att gå bra.

veckan annars är hektisk. har matte-prov på torsdag (tror jag att det var) men det pluggar jag inte till. sen ska jag skriva om min engelska-bok på fredag. så jag måste läsa om personerna igen, så att jag har lite i huvudet. borde läsa ut boken också, det är inte så mycket kvar.

på fredag är det kalas hos matilda = jag och bella måste på stan någon dag!! ska prata med henne om det idag.

jag ska börja med det på min blogg varje söndag, skriva hur veckan blir och vad jag ska göra.

Inga kommentarer: