tisdag, februari 17, 2009

hatar att mamma blir så arg på mig när jag pluggar. det är ju inte mitt fel att hon säger så att jag inte förstår och så blir hon arg på mig när jag inte säger som hon vill. men det är ju för att jag inte fattar! fyfan.
att det är biologi jag pluggar gör ju inte saken roligare.
(prov imorgon.)

idag har annars varit en bra dag. vi bakade på hemkunskapen, bröd till våran önskemåltid. vilket resulterade i att jag missade stryelsemötet, men jag var tvungen att vara med och baka, då det är ganska stort för vårat betyg. och niklas sa att det inte skulle prata om något jättemycket heller, utan bara lite runt allt som är. martin får berätta för mig imorgon om vad de sa.

imorgon är det kör också, hoppas det blir kul om inte annat! eftersom det inte blev något i fredags så kommer imorgon vara extra kul. jag älskar kör, det är så uppfriskande! perfekt innan ett prov.

rep med funky town också imorgon, ska spela mina två ackord och sjunga mitt och dansa. haha, fyfasen vad kul det är.

nu ska jag läsa bloggar + gå in på bilddagboken,
puss

Inga kommentarer: