tisdag, februari 03, 2009

sen ska jag och mamma ner till mormor och morfar, mormor fyller år idag nämligen. trevligt trevligt

idag hade jag svenska nationella prov, läsförståelse. det gick nog ganska bra tror jag, kändes som det iallafall! får hoppas att det gjorde det också
sen har jag haft fysik, det gick rätt bra. sen vare kemi, vi pratade lite om provet som vi har till veckan, och sen labbade vi.
sen hade jag lunch och efter lunchen hade vi hemkunskap. vi fixade mer med önskemåltiden, min grupp är klara. vi ska bara laga maten och sådär. hehehe, härligt känns det!
sen var det språk, tyska för min del. vi gjorde lite övningar i övningsboken, grammatik. det gick fort och sådär.
sen nu är jag hemma.

imorgon ska jag till valfjället och åka pulka. med elin och louise, trevligt värre.

PÖSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer: