söndag, februari 08, 2009

har kommit hem från en tömte-helg.
har firat mig och jonna i lördags, fick pengar av kerstin och pojkarna, sen av pappa idag. trevligt, behövs också! pappa hade fixat tårta också, god var den!
idag har vi firat mormor, massa släkt var där. alla mina kusiner, kusinbarn och mostrar, mormors syskon och deras respektive. det var trevligt. kan inte namnet på någon, men ändå. haha

imorgon ska jag bada i isvak! JAG KOMMER DÖÖÖÖÖ! så kallt och ja, allt. men jaja, jag gör det för att det är bra. annars skulle jag hitta på någon ursäkt för att slippa. hahaha, måste hitta lappen där det står att jag får vara med bara. annars vet jag inte hur det går. hehe

jag ska även hålla mitt föredrag imorgon, på svenskan. om översvämningar. ska läsa igenom det lite nu tänkte jag

och bilddagboken funkar inte för mig heller. jobbigt läge där!

PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: