måndag, februari 23, 2009

i fredags var jag hos matilda, för hon har fyllt!
det var jag, bella, sofie, matilda, elin och louise där. det var mycket trevligt. vi hade skoj och tog kort och flummade. elin och louise var tvugna att åka hem tyvärr. men vi andra sov över.
sen åkte jag till pappa på lördagen.

där var jag tills imorse, vi grillade, var ute och busade med katten, tog kort och såg på massa skidor. det var trevligt. förutom att jag somnade framför tvn när det var nyheter. haha, linserna är inte roliga att ta ut när man har sovit. det går knappt.

imorgon ska jag, matilda, bella och sofie på stan och köpa fika och sen ska vi babbla en massa.

annars har jag inga planer under lovet, jo. vi ska äta mat hos mormor på onsdag.
annars kan någon boka in mig om ni vill!

puss

Inga kommentarer: