onsdag, augusti 27, 2008

08.26

idag ska jag bada med blodiglar! okej, inte bada. men träffa några. fyfan för bergsklätt. vill inte dit, ska dit idag med klassen. jag kommer dö!
ETT11111, vafan finns det att göra på bergsklätt?...
TVÅ22222, vi ska gå tre kilometer med mat, varför?...
TRE33333, jag vill verkligen inte dit!
usch för mina mentorer, allt handlar om att vara ute, tur för er att vi slipper cykla! hade verkligen inte blivit med då! fast nu går det bra, matilda, ida och sofie kommer ha med kamera. jag också, och kanske bella. har inte frågat henne! men det kommer väl jag leva på idag, koirt ute på bergsklätt, med röda gummistövlar!

imorgon blir det träning, härligt värre. blir längd tror jag, för bengt skulle komma. hoppas på det. måste få allt att stämma innan götas! pusspåååååt!

Inga kommentarer: