torsdag, augusti 21, 2008

13.40

do the d-a-n-c-e
D.A.N.C.E. - Justice <3

första skoldagen idag då! härligt att ha det avklarat. började 08.15, slutade 10.45. då blev jag med bella på stan, var hemma tjugo i tolv! haha, shit vad härligt. har fått lappar, penna, sudd (radergummi :P) och såndär 'ung 08-09'. så det var väldigt slappt idag! så det var ju bra.
imorgon går jag mellan 08.00-13.00, har fyra lektioner. eftersom dom inte har gjort något schema än, så det KANSKE kommer schema på torsdag. om vi har tur. så imorgon får vi schema för mån-ons. haha, fail på dom. men har fått ny rektor och allt. inte kanske så lätt då. men ändå, tycker att dom borde ha det klart iallafall.

ska träna senna, kul. tror att jag ska hoppa längd faktiskt. eller, jag ska köra det! orkar inte annat idag. är rätt schleten faktiskt. såatte... men det ska bli kul. som alltid!
imorgon åker jag till pappa, kan nås på telefon. på lördag blir det bodaborg för hela slanten! FY VA KUL! skulle ju blitt under veckan när vi var hos honom, men det blev inte så. så det blir nu istället, om pappa är frisk, men det är han nog! han var piggare igår när han körde jonna till lillerud iallafall! så hoppas han blir helt bra!

på fredag nästa vecka är det begravning <3
gammelmormor <3

Inga kommentarer: