måndag, augusti 11, 2008

no life som sitter och gör alla bloggar nu (fredag) men hoppas att alla kommer älska mig! jonna kommer hata mig, eftersom hon kommer hem saktidigt som mig och får se att jag gjort 457854blogginlägg, fast hon kommer inte läsa alla, eftersom dom inte betyder något ändå. bara så att folk inte hatar mig! man behöver inte läsa domhär inläggen, det är nog mest för att jag har så tråkigt just nu (fredag) så jag gör dehär. det kommer se jättekul ut, men ändå.

sitter väl och tråkar hos pappa, men jag gillart ändå! det är ju landet vafan! älskar det alltid! ringer kompisar och dom kommer hit och tränar och åker iväg och kan gå promenader! PERFEKT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nemen jippie vad kol och vara på landet.. Jag är där nu men här är det inte så himla kul. Men imorrn sörru, då bär de av till Stockholm!!!!!!! :D Haha KRAM!