torsdag, augusti 07, 2008

hejhopp, igår var bäst. har inte haft så kul på länge nu faktiskt! det behövdes märkte jag
vi fikade först, på sunday. sofie kom lite senare för hennes pappa kollade på fotboll, hehe. men sen satt vi där ett tag, men vi gick sen när bella åkte, hon skulle ju spela fotboll. då gick vi hem till matilda, gick typ ut på balkongen direkt. vi orkade inte gå ut och gå eftersom att det var rätt så kallt. satt och pratade, skrattade massor! kollade på folk och sånt med, hehe.
sen gick vi ner på ica och köpte två drickor (varav en öppnade vi inte ens!!!!) och chips och dom köpte godis. sen gick vi tillbaka och pratade ännu mer och åt massa och sådär.
sen runt halv åtta kanske, ringde vi efter pizza. sofie fick ringa eftersom ingen annan ville, hehe. sen gick hon och ida och hömtade, så jag och matilda dukade lite. när dom kom tillbaka började vi äta direkt, haha fetton. men sen kom det två(!) getingar så jag skrek som fan, släppte pizzabiten och sprang in! hahahaha. vi bestämde oss för att sitta inne istället. så ida bar ena puizzan och köttkniven som hon tappade på sin fot! fast med handtaget, så det gjorde inte så ont. sofie bärde den andra pizzan som hon tappade! så allt flög ut över golvet typ! HAHAHAHAHAHA. sen när vi hade fått iordning på allt fortsatte vi att äta och prata en massa.
sen kom matilda på en smart ide ''fick man inte med något ''sanning-konka'' spel i någon tidning för ett tag sen?'' alla kollade på henne och sa ''men du får väl leta då!'' fast hon orkade inte, så jag och hon gick till hennes rum och gjorde 24lappar med sanning-frågor på. fast ida och sopfie gjorde en varsin. sen satt vi och svarade på dom och sådär.
sen skulle ida hem runt halv tio, mamma hämtade mig tio. när jag kom hem kollade jag på project runway, sen gick jag och la mig.
BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE DETHÄR! måste göras om snart!

sen idag är det träning, härligt värre! fast det regnar just nu, så det kanske kommer göra det sen med, men tränar man så tränar man! thats it! vill veta hur det gick med malin också!

Inga kommentarer: