söndag, augusti 31, 2008

19.28

shit alltså, jag trodde att det var något fel med datorn! det stod något, jag läste inte så noga för det var på engelska, och blev helt till mig! jag tänkte ''bara vi inte tog bort något program som jag behöver för att komma in här!'' för vi tog bort program igår som vi inte behövde. eftersom datorminnet är rätt kasst. men det funkade och allt är bra igen.

imorgon är första dagen med riktigt schema då! och jag som inte ens har sett det, vet inte vad som väntar känner jag! men det blir nog bra, tillslut. när man kommit in i det. eftersom det är långa dagar 08.00 - 15.20 varje dag, uton torsdagar som är 09.00 - 15.20, oooh, en timmas sovmorgon! bättre än inget iallafall! ska inte klaga,

såg nyss på någon bring it on film, i like it!
och igår såg vi på pearl harbor, mycket film nu känner jag! men peral harbor var ruggigt bra! gillar den verkligen.
är rätt impad av att mamma och jag orkade se klart hela! jonna var det ingen tvekan om att hon skulle orka, men jag och mamma brukar antingen somna, eller gå och lägga oss. så äre bara! hehe.

Inga kommentarer: