fredag, augusti 01, 2008

sen dag idag verkligen. känner inte för att göra något alls. mest slappa som vanligt.

på söndag är det tävling! evelina ska kanske åka med oss och kolla bara. trevligt värre. ska bara vara med i diskus, efetrsom att jag har bestämt mig för att hålla uppe med spjut, när det gick så dåligt, och jag ville inte ha en gren per dag, värt liksom. så då valde jag mellan längd och diskus, då blev det diskus, eftersom att det går bäst i det. men sen kollar jag på startlistorna, då är det 1 med i längd och 1 med i spjut. jag bara ''¤%&)//(¤)''. inte kul! jag kunde ju ha varit med i dom grenarna istället, det hader ju varit smartare. men då när jag kollar tidsprogram så är det lika kasst (om jag hade varit med i längd och spjut istället) som det var här i stan. halvtimma mellan grenarna. haha, även fast det inte är samma person med i som, men ändå.
det enda som är kul med tävlingarna är att man får träffa bra kompisar. annars kan det gå och hänga sig.

nej, nu ska jag skicka sms till evelina

Inga kommentarer: