torsdag, augusti 28, 2008

åhfyfan, jag hade skrivit en jättesöt blogg, den förssvann?..

jaja, träna sen, ska gå dit för mamma hämtar jonna på lillerud. sen hämtar hon mig efter träningen iallafall. tror att bengt skulle komma idag, så det blir väl längd. hoppas solen skiner, hela tiden. och sen finns det iPoden, älskar den!

skolan var slapp idag, slutade vid ett. det var rätt drygt ändå, hade först so.. pratade mer om kriget.. sen vare hemkunskap, pratade om tvätt.. haha. sen vare engelska, fick tillbaka min 'berättelse'. hade inte så mycket fel, och jag var medveten om endel också. förstod varför det var fel och sådär. sen vare lunch och efter det vare biologi.. pratade om hjärnan och synvillor och nervsystemet typ. eller vi fick stenciler som vi skulle göra.
imorgon får vi riktigta schemat! fast jag får det inte.. är inte på skolan. men matilda skulle säga vad vi har på måndag iallafall.. hopps på slapp dag!

nu ska jag på toa.

Inga kommentarer: