onsdag, augusti 20, 2008

22.34

herregud vad jag är trött, men orkar inte sova. är nog övertrött tror jag. inte bra, inte bra.
ju mer skolstarten närmar sig, vill jag mindre komma dit. jag vill inte, känner inte för det nu. allt var så bra förut, nu vill jag inte. det pirrar i magen på mig, av olika skäl.
1. jag tycker det ska bli jättekul med skola igen......
2. .........ändåså inte
3. alla sjuor kommer vara längre än mig = alla kommer reta mig för det.
4. så nu ska jag hitta värsta platådojorna och gå runt i så jag blir 10cm längre.
5. sure att jag kommer kunna gå i dom, kommer ramla = ännu mer mobbad.

FYFAN! jag hatar sånthär, vill inte mera. jag vill bara umgås med kompisarna, i skolan. men utan lektioner och allt som skolan för med sig. vill inte se schemat, men ändå vill jag. är så himla spänd på om elevensval kommer vara kvar eller inte, hoppas på det. men jag tror inte. där är det enda stället man verkligen kan släppa allt och bara vara lite töntig, även om det kräver mycket ändå! eftersom det är musik, så blir det en helt annan känsla.! och vi har abra musik 40 (ynka) minuter i veckan annars, klarar mi inte med det. måste ha mer!
jag vill veta vem vi ska ha i matte, om vi ska ha kvar olle, eller om vi får christer. och i musik! göran eller niklas?! och hur det kommer se ut med grupperna!?
nu fick jag ångest, fyfan.

hoppas bara att iPoden håller imorgon <3

Inga kommentarer: