söndag, augusti 03, 2008

tävlat idag, goliat i kil. var bara med i diskus, och det var vid tio.
vaknade kvart i sju, åkte tio över åtta ungefär. sen var vi framme runt tio i nio. tog en hel kentskiva att åka dit! (Y) men det var härligt.
sen värmde jag och ida fetto upp, typ jag vene när. sen hämtade jag och mamma saker och sen började det SPÖregna! det gav sig inte heller, och kul att kasta diskus i det också! fast det var ett tag innan vi skulle börja, det var F15 och F17, vi var fyra stycken, dom var sex tror jag. alla stod under ett tak och gömde sig, haha. men tillslut gav det sig, det var bara en skur som tur var!
men det gick inte bra, dom två första gick i nätet, då bestämde jag mig för att göra resten stillastående för att få resultat och ta det som träning istället. och första stillastående gick i nätet... men två gick ut sen och sista i nätet. blev runt tjugo meter, men jag brydde mig inte så mycket om resultatet, för jag VET att jag kan bättre.. det visade jag i göteborg!. maria vann, jennifer tvåa, ida trea. kul för dom, dåligt väder, massa geggamojja! tråkig tävling pga gegga iallafall!

på onsdag ska jag fika med tjejerna! sen ska vi (jag har tvingat matilda att gå med på det!!!!) gå promenad, om det är fint väder då. men sen ska vi sitta ute på matildas balkong, så om ni vill kan ni ju vara hos hennes grannar och tjuvlyssna.. men det är ju inte snällt såatte! sen ska vi äta pizza och skvallra en MASSA! åh vad bra det kommer bli!

Inga kommentarer: