onsdag, augusti 06, 2008

ööööh, varför har min blogspot blivit på engelska? ehe..?

okej, idag är det onsdag, TJEJPARTYYYY! eller, ah. ida kommer vid två, sen går vi till sunday och fikar med resten, bella, matilda och sofie. sen drar bella iväg, vet inte riktigt när, men ändå. och sen går vi andra promenad (om vädret vill att vi gör det) annars går vi hem till matilda, eller vi kanske går och köper smasksaker först, jag vet inte. sen sitter vi på hennes balkong (tjuvlyssna från hennes grannar om ni vill!!!) och pratar en massa! sen någon gång ska vi köpa pizza, vet dock inte när riktigt. och sen pratar vi hur mycket som helst och sen är det slut någon gång. men det kommer bli BÄST, jag vet det!

annars idag händer det inte så mycket eftersom att det tar upp hela dagen.
imorgon ska jag träna och på fredag åker jag till pappa och är borta fredag-söndag veckan EFTER det, tror jag. annars blir dete fredag-fredag. jag vet inte hur länge vi stannar. men då blir det träningar, och kanske någon ''semester'' och sånt. fiska vill jonna göra, men det tänker inte jag bli med på. HATAR att fiska. så himla dryyygt, gillar det inte!

Inga kommentarer: