fredag, augusti 29, 2008

15.23

gick upp halv åtta idag. åkte vid halv tio. i kyrkan började det elva. pratade med min släkt som jag inte känner innan. sen var det en timma i kyrkan, sen blev vi med till graven och sa farväl. sen blev det våfflor och tårta. sen var vi hemma runt tre kanske.

tränade igår, var riktigt nöjd med mig själv efter att ha hoppat längd. eller iallafall med hoppen. för ansatsen stämde tillslut, efter endel inspringningar. men på ett hopp tyckte jag att jag fick fram benen bra och i ett annat fick jag varldens höjd. nu gäller det bara att kunna kombinera dom två tillsammans! men det fixar jag nog tillslut. hoppas jag.

på måndag börjar vi med riktiga schemat! om dom har fått klart det. vet inte riktigt, men det hoppas vi på! orkar inte med fjanschema längre. blir ingen ordning på det. och vi ska bli en tysk-grupp med! alla nior har astrid!" kul ska det bli iallafall!

Inga kommentarer: