onsdag, augusti 20, 2008

19.33

tears stream
down your face
förlåt att jag tjatar om den låten, men den är för uderbar

att vara med tjejerna var bäst! vi gick till city först, eller vi kollade på lite videos som matildas familj har filmat. herregud vad söta dom var när dom var små! (matilda, ida och sofie då) sen gick vi till city och köpte fika. gick hem till matilda och vi gjorde iordning varm oboy! sen åt vi och pratade och skrattade massa, som vi alltid gör för den delen. och har alltid kul när jag är med er tjejer!
och vi såg på os, USAIN BOOOOLT! herregud vad duktig han är! 19.30 på 200meter, kan inte bli bättre! sen kollade vi på stavhopp, kval för herrar. men svenskarna (Jeng och Fritz) gick inte vidare. tror jag, för dom klarade inte gränsen, men någon kanske går vidare på höjden som dom tog iallafall. får vi hoppas på!
sen pratade vi mera och sen gick jag och ida till mig. hon lånade toaletten sen cyklade hon hem. var hemma runt sex. trevlig dag iallafall!

imorgon är det skola, ska bli kul att se schemat! har inte sett det, vill inte se det egentligen, menmen. det ska bli kul faktiskt. längtar lite smått. att se hur halvklasserna blir (eftersom vi hade tjej- och killgrupp så blir det helt nya hade karin sagt!) och vilka lärare vi får, endel är ju kvar. men inte alla, med tanke på halvklasserna. vill träffa andra kompisar med, inte bara dom i klassen. utan andra klasser med, och såklart, kolla på alla sjuor! känns verkligen inte som att jag ska börja nian.. snarare som sjuan faktiskt. känner mig kort. men haha
hoppas inte många sjuor har skåp vid mig bara, hatar det! skulle vilja ha ett ensamt på ett ensamt ställe. inte behöva trängas med någon! fy vad skönt!

Inga kommentarer: