måndag, augusti 18, 2008

HEMMA! (vet att ni älskade alla mina förprogramerade inlägg)

ska träna sen, halv sex. trevligt värre! vet inte vad det blir och det regnar mycket, så jaja. hoppas det blir kul iallafall! fast det äre ju alltid.

veckan hos pappa var bra, allt utom vädret. regnade för det mesta, så kunde inte vara ute typ något! var i charlottenberg en dag, köpte en t-shirt. eller tunika kanske man kallar det (bilder från veckan kommer in på elefanter @ bilddagboken)
sen var det ju meningen att vi skulle till bodaborg, men det stängde tidigare än vad vi trodde, så vi fick åka till bergvik istället. så där gick vi runt och sådär. köpte inget, men vi var där rätt länge. efter det åkte vi till glava och hälsade på. spelade wii fit, inte jag. men andra gjorde det. men det var kul där också =)
sen har vi varit ute lite och gått promenader, eller jag gick en. när vi var ute med bamse (glavas hund) för victoria och marcus och bamse var ju hos oss från torsdag-lördag. det var kul och sådär.
kaninerna var ju med också. och dom är kvar, för vi hade ingen bil att köra dom i, så pappa kommer in med dom någon dag nu under veckan! hoppas dom har haft det bra.
har kollat massa på OS, Pelphs och BOOOOOOOOOLT! jävlar vad dom ägde ut alla andra! bäst ärrom iallafall!

idag har jag varit hos doktorn, han kollade på födelsemärket och sa att det inte var något farligt utan bara satt på ett knepigt ställe. så vi skulle ta bort det (och vi skulle vara där elva, kom in kvart i tolv...) men han bedövde (DET GJORDE ONT! bara för att jag hatar sprutor....) och sen tog han en pincett och bara klippte bort den!! haha, lite psyko lät det när han bara ''ni kan ta en pincett och bara klippa bort den'' det lät som att han tyckte att vi skulle göra det själva! haha, ofta liksom.

men nu ska jag byta om till träningen, hoppas ni inte har saknat mig för mycket!

Inga kommentarer: