fredag, augusti 01, 2008

jag och bella har inga liv. eller, jag har inte. ville verkligen inte göra en gul smiley på msn. MEN DET VAR JU HON TVUNGEN ATT FÖRSTÖRA!!! dumma unge. kommer vara skönt utan dig på onsdag!!!!!!

(detdärmenarjaginte!!!)

kooks är bra, iallafall idag. mitt liv idag, ungefär. eller jo, visserligen lyssnade jag mer på mando förut. men mando ÄR (och kommer alltid att vara) bäst. det bara är så! önskar att jag var tillbaka på arvikafestivalen 2007 och såg dom igen, fyfan vad bra det var. åååh, minnen alltså! folk som badade i geggan, ida och jag som dansade överdrivet mycket, sjöng också! kommer ALDRIG (om inte ny mando spelning snart!) slås iallafall.
arvikafestivalen 2007 gick jag med ida, matilda, sofie och evelina. sen gick jag lite med jonna, stina och kajjan.
arvikafestivalen 2008 gick jag med ida och evelina. lite kajjan och jonna. lite emma, kicki, elin och co.
arvikafestivalen 2009 blir med idamarithörngren, och sen vet jag inte mer. hoppas det blir flera iallafall! inte för att ida inte är bra, för det är hon (verkligen!!!), men med massa folk är alltid kul! det vet jag att hon tycket också.

har ätit vattenmelon nu, byggde badhus! JONNA! jag gjorde det faktiskt! fyfanken vad gulligt det är. och för er som inte vet så bygger man ''gångar'' i melonen så att det blir hål rätt igenom typ. det gjorde jag, jonna och therese när vi var små, ALLTID! så det gjorde jag nu med (är ju liten såatte..) sen har jag ätit massa jordnötsringar, NYTTIG, jag vet. men det är så gott. och den 8:e (fast jag tar när mârten är) får jag äta godis igen. även om jag inte kommer vara sugen på det. så jag kommer inte äta mycket, bara när det är något spec (typ tjejkväll) eller lördag! det kommer nog inte vara gott efter ett helt års uppehåll, så får ta det lite lugnt i början. haha, det lät fel...

på söndag ska jag till kil och tävla, i diskus. skicka massa sms till mig, eftersom jag nog kommer ha rätt tråkigt.. som vanligt dårå. men det gör inget, är rätt van faktiskt. PUSS PÅ TÄVLINGAR! puss på goliatspelen i kil! jag gillar kil, det är bra där!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, badhus är faktiskt lite sött.

och åttonde oktober då, inte augusti som säkert många tror.