tisdag, augusti 26, 2008

16.41




ingen träning idag, KUL! inte.. för att pö hade tydligen lovat bort banorna till fotbollen. så det skulle blitt träning tidigare, från fem till sex. och jag hade inte ätit (fick veta det vid två och det tar tid att göra mat osvosv) så jag sket i det! och värt att träna en timma. kasst att lova bort banorna sådär. HUR MÅNGA VISSTE OM DETHÄR EGENTLIGEN! nejnej, men det är ju inte mitt fel.

så det blir träning på torsdag för min del. sen nästa vecka med. då kommer inte jag kunna springa, för måste träna kast innan götas! SÅDESÅ! och sen blir det sollentuna efter det med! fyfanken vad kul det ska bli! längtar verkligen! spjut och diskus då för min del. på götas blire spjut och diskus och längd. haha, tycker att ni ska heja på mig verkligen. kommer ju gå bra, not!


och mamma vill att jag blir med och handlar! glöm det, kan hjälpa till att packa upp när hon kommer hem, inget innan dess! SÅDESÅ! pusspåt!

Inga kommentarer: