fredag, oktober 03, 2008

du är bara en fjortis
du är bara dum, dum, durururum
du använder uttryck
som kjamiz, puss å kel
haha, älska den låten iallafall! <3

har gjort en skiva inför imorgon, tjejkväll hos matilda innan, sen går vi på stan för mârten! fyfasen var kul! så det är bäst låtar och allt, partylåtar, nejdå. men fjantmusik (som oss då) och lite ''normala'' låtar. mohaha. det är 12 låtar som alla suger, nej. men dom är roliga. orkar inte skriva upp dom, gör nog det något annan dag. men det kommer, jag lovar.

nu ska jag sova, ska kolla när matilda drillar och sofie spelar imorgon, klockan elva. ska gå upp halv tio tänkte jag, senast. för orklar inte duscha på morgonen, gör det efter jag gått på stan och efter vi varit hos mormor. för då har jag tid, ska plugga då med. kemi, prov på tisdag.

GODNATT

Inga kommentarer: