onsdag, oktober 01, 2008

ibland gillar jag verkligen att bara sitta här, framför datorn och lyssna på underbar musik, till exempel muse, som jag lyssnar på nu. det var ett tag sen, och när jag väl lyssnar inser jag hur mycket jag har saknat deras musik. den är så bra, så perfekt, för vissa tillfällen. ibland är den så himla klockren, ibland stämmer det inte överrens alls, men då gör inget annat heller det.

mârten fredag och lördag för min del, kanske fredag bara. beroende på bella. om hon vill/orkar, vi ska ju ut på fredag, jag, bella, matilda, ida och sofie. ska ses hos sofie innan, och göra fruktsallad och tacos blire nog. shit vad kul vi kommer ha. (bilder kommer komma på elefanter @ bilddagboken.) kommer glömma allt annat och bara umgås med mina bästa vänner. dom är så himla bra, alla på sitt sätt. jag gillar dom.

och nu har mina skor gått sönder, eller dom har nog varit det ett tag, där bak, nivet. så att det gör ont när jag går. så ska köpa mig nya (dom jag har nu har jag haft sen maj, iår) och jag älskar dom, men de gör så ont, ibland. men ska ha dom ett tag till MINST en månad. det orkar jag med.

Inga kommentarer: