fredag, oktober 10, 2008

jag hade mvg på svenskan! nöjd med mig själv. fast jag hade fel på endel som jag skulle haft rätt på, om jag hade tänkt.. menmen, sånt är livet. hehe, sista gången vi hade sånt prov, med ordklasser och satsdelar! HÄRLIIIIIGT!
annars var skolan som vanligt. hände inget nytt direkt. jo, förutom att det var en tjej som spydde i matsalen. fast jag var inte där just då. men dilnia berättade. usch vad äckligt.

det regnar ute, märkte det nu. tråkigt värre deni! det måste ha börjat för inte så längesen, för när jag gick hem regnade det inte iallafall.

och det blir nog ingen springning med bella sen.. vi har inte pratat mer om det. och nu när det regnar vill jag ändå inte springa.
och på lördag, imorgon heter det.. så kanske vi skulle vara ute och träna om det var fint väder. NEVER! glöm det. såfall tränar jag inte

Inga kommentarer: