torsdag, oktober 02, 2008

ida, finns här för dig, du vet det, vad som än händer <3

blir en kort blogg idag, har glömt faktiskt. så det är rätt sent, eller ja. sent och sent. men jag ska sova snart. har tyska-prov imorgon, måste vara fit for fight.
prov då somsagt, och idrott, engelska, matte, säkert so eller svenska. gud jag kommer aldrig lära mig schemat. KUL! eller inte. men det får la gå ändå!

idag var skolan okej, som vanligt. endel skrattanfall, jag och louise på tyskan är inte bra! där är vi omöjliga, haha. men det är bra, få roa sig lite. matten är också kul, hehe. men jaja, det duger alltid
pratade med britt idag också. hade endel frågor om gymnasiet, fick svar på det och fick tips och sådär. nu blir det att söka musik-estet-SOLBERGA och musik-estet-FRISKOLAN, ojoj, herregud säger jag bara, HEJA SOLBERGA! vill egentligen inte gå på friskolan, menmen. jag vill gå musik, så måste offra mig.

PÖSSHEJS

Inga kommentarer: