lördag, oktober 25, 2008

igår var sista skoldagen innan lovet, efterlängtat.
började med bild, gick bra, började med gråskala och raster. undrar vad jag ska göra för bild nudå.. får bestämma mig när jag orkar. sen hade vi engelska, såg mer på filmen, den sågs inte färdig, så får se efter lovet, måste komma ihåg vad den handlar om bara. men det gör jag nog.
sen hade vi hål, tills matsalen öppnade, det var taacos, innan idrotten. trevligt, så fick inte äta så mycket. men på idrotten hade vi beep-test och sen fotboll. kom till 6,7, SKA KLARA TILL SJU, MINST NÄSTA GÅNG! jag vet att jag kan, skulle gjort det också, om någon hade sagt hur många det var kvar till sjuan..
sen vare so, började på andra världskriget, dryyyygt. men det får gå, sista historian för nian! hoppas på mvg, så jag får det i slutbetyget! sen efter det var det svenska, lästimma. läste spökhistorier! mohaha, så jäkla kasst.
och jag hade inte någon tyska så jag slutade vid två! HÄRLIGT! så gick jag hem.

sen typ tre så fick jag ett meddelande från gabriella, vi skulle nämligen va. så jag mötte henne och sen gick vi till bibblan och lämnade hennes bok. sen till mug och hon köpte cheap monday. sen gick vi till affection, hon köpte puder och jag köpte hårfärg! mohaha, så hon färgade på moi och det blev asabra! mörkare med rött inslag, typ. hehe,
sen gjorde vi taacos, mumsigare här hemma än på skolan iallafall! och bella tyckte det var knepigt att ha äpplen i, men hon tyckte det var gott iallafall.
sen dansade vi igen då, haha, gud vad vi skrattade. men det var jättekul och sådär!

idag har jag varit utanför dörren en gång, för att köpa godis.. mohahaha.
fixade min mando tröja, klippte i halsen, så jag får den på mig.
sen har jag inlett arbetet till ''bostaden'' det kommer nog bli jättebra. har hittat lägenhet, skrivit det personliga brevet och letade lite möbler! det kommer bli kul, ändå tills man ska hitta det bra.. fyfan..

Inga kommentarer: