lördag, oktober 11, 2008

förut var jag och jonna på stan. jag köpte mig skor (gråa kawasaki) fast ska byta på måndag, till en större storlek. om det passar bättre. mamma får bli med mig. sen köpte jag en mossgrön stickad tröja. jättemysig ärren. ska få se bild på den någon dagen. blir väl under veckan någon gång. jonna köpte ansiktskrämer och en t-shirt, eller top, kanske man mer kallar det.

sen har jag varit på möte med friidrotten, om hur mycket vi tänker satsa under vintern. hur mycket vi ska träna och vilka grenar vi ska satsa på. jag ska få ett ''eget'' styrkeprogram, eftersom jag vill ha mera muskler där till kasten. men jag ska även träna sprint, för det är bra träning och så behöver man alltid. sen ska jag träna dom gångerna vi har tid, och sen när det blir till wåxnäs också. ska ju inte satsa sådär jättemycket, bara några enstaka tävlingar blir det med. nu är det friidrott för motionen känner jag. inget annat

imorgon blir det en lugn dag, säg till om ni vill hitta på något med mig!

Inga kommentarer: