torsdag, oktober 23, 2008

okej, får skriva vad som hände igår, eftersom jag inte skrev något då..

hade so-prov, det kändes ganska bra, gissade på vissa, eftersom jag inte förstod riktigt. hade ju sovmorgon med till nio.. så hade idrott direkt, vi körde tre sporter typ, härligt vare! inte sådär jäääättejobbigt. men skapligt.
hade svenska också, flöt på bra tycker jag. haha, jag minns inte mer vad vi hade. bra minne där..

tränade också, körde häckintervaller igen, kul vare! känns bra, önskar bara att det skulle stämma med steg också, så man kunde satsa på det igen?.. men jag vet inte, känner kanske inte så mycket för det. så jag håller mig till mitt..

idag på skolan hade jag sovmorgon till tio <3 löööööööööööve it! hade svenska, flöt på. matte, PROOOOV! IIIIH! kändes inte alls bra, men det brukar det inte göra med matte, såatte. sen hade vi lunch direkt, kul när man precis hade ätit frukost.. men det gick ändå, det var soppa, så åt inte så mycket.
sen hade vi engelska, såg på film. ska se imorgon också, den var väl okej.. kunde varit bättre, men ska inte klaga. sen hade vi tyskan, tråkigt! började med prep som styr både dativ och ackusativ, BEDA och RIA. mohahahaha.
sen fick vi tillbaka so-provet. hade 45/50, MVG! hoppas på ett mvg på sista delen av historian, då har jag mvg som slutbetyg! YAAAAY! dka kömpa för det.

sen ska jag träna, har inga läxor, inget prov. allt är lugnt idag!

Inga kommentarer: